pondělí 21. září 2009

Hrnčířský jarmark - nákupy :-)

Hrnčířský jarmark v Kunštátě jsem velebila již včera, takže dnes jen fotky mých skromných nákupů. Ovšem mohla jsem fotit jen něco, neboť se mi podařilo pořídit tady první vánoční dárek pro jednu osobu blízkou, tento blog čtoucí.

Pirát - samozřejmě do pirátského - námořnického - mořského pokoje. Jak jsou na obrázku zkřížené hnáty, spokojenost Emouškova zaručena. :-)


Magnet - je od stejného autora či autorky jako pirát. Kdyby někdo ze ctěných čtenářů výrobce znal, byla bych ráda, kdyby mi ho mohl sdělit. Mně se ty obrázky dost líbí a Emin pokoj by ještě jednoho černobílého piráta snesl. Magnet ovšem máme na futrech dveří od ložnice. :-)


Sirky alias zápalky - jedna z těchto krabiček je keramická. :-) Toto bude taky dárek, ale obmyšlená osoba se na internetu nepohybuje, čili zveřejnit možno.


No a nakonec nejužitečnější zakoupený výrobek - půvabný hrnek od Soni Malinové, ze kterého je kafe fajnové. :-)

8 komentářů:

  1. Pěkný, pěkný... Už jsem dneska viděla naživo, tak opět chválím. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda,že jsme se Jano poznaly a doufám,že budeme mít příležitost si spolu zajít na kafe a více se poznat.Kachličkovou znám,jen musím vyhledat její vizitku.

    OdpovědětVymazat
  3. Soňo, na to kafe se moc těším. Čím tě můžu přilákat do Brna? :-) S Kachličkovou si nedělej starosti, já si to nakonec s pirátem rozmyslela. Počkám, až jestli ten první nespadne. Není na hmoždince, jen jsem do sádroše zatloukla hřebík (dnes to ještě drží :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda se Vám podařilo zjistit jak se jmenuje autor piráta - mám od nich úžasnou černobílou keramiku, ale nemohu se bohužel dopátrat.Díky Kristína F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Kristíno, autorkou byla nějaká žena... ale to je momentálně všechno, na co si o ní vzpomínám. V té době neměla eshop, ani nebyla na Fleru. Kdybych si ještě na něco vzpomněla, napíšu sem.

      Vymazat
  5. A nejmenovala se náhodou Jana Krejčovská?Jen tak zkouším, byli na letošním jarmarku v Kunštátě, ale bohužel tam neměli žádné vizitky.Tak jsem mohutně pátrala na internetu ale jistě to nevím ... zdálo se mi, že některé věci na stránkách galerie Domino by mohly být stejného autora.Kristína F.

    OdpovědětVymazat
  6. Bingo! To bude ona. Koukněte k Soni Malinové, je tam telefonní číslo: http://www.malinovasona.com/2008/06/anna-jana.html. Snad ještě platí, je to už starý článek. Díky za vypátrání! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já moc díky Vám :-) za velkou pomoc v pátrání.

    OdpovědětVymazat