úterý 11. srpna 2009

Laminátová podlaha

V bytě mojí (skoro)tchyně dávali nová okna. Tchyně je moudrá žena a tudíž při jednom binci realizuje další stavební pohromy - třeba nové podlahy. Měla jsem možnost zapojit se do výběru podlahy (posléze i výběru podlaháře - jen výběr z bankomatu mě naštěstí minul :-)). Moje nadšení pro korek, linoleum a v nouzi i vinyl nebylo vyslyšeno, dřevěná podlaha byla vyloučena z finančních důvodů - čili volba padla na laminát. Bezva. Desítky výrobců, stovky vzorů. Rodinná rada preferuje buk (blééé - nesnáším, neboť ho máme plný byt) nebo třešeň (ehmmm). Dřevěná okna jsou v odstínu patrně mahagonovém. Zkuste si to představit. Jaký dekor byste vybrali?
My se nakonec shodli na vzoru dubových prken, jakožto neutrálním, nadčasovém a ke všemu ladícím. Pochvalné výkřiky prosím směřujte do komentářů. :-)
(oknům ještě chybí parapety, lustr přijde vyměnit, podsedáky jsou též relikt z minulosti, o osudu stolu zatím není rozhodnuto...)

Ale proč to tady vše popisuju? Dnes vyšel časopis Moderní byt a je tam newyorský byt modelky Hany Soukupové. Krásný! 77. patro, úžasný výhled na Manhattan. Tvar svítidel a florálních dekorací sladěný se siluetou mrakodrapu tyčícího se za okny. Na naskenované fotce bohužel ten mrakodrap není vidět...

Foto: časopis Moderní byt

Ale hlavně - ta podlaha v bytě Soukupové vypadá hodně podobně jako v bytě tchyně. Fakt! Aspoň na některých fotkách v Moderním bytě, po naskenování to vypadá zase úplně jinak. Ale to není podstatné, hlavní je, že mě ten článek přesvědčil, že podlaha je vybraná dobře a můžu se přestat užírat pochybnostmi. :-)

I když jak do časopisu pořád koukám - jestli ona tam krasavice nemá třešeň...

6 komentářů:

  1. tak já jdu teda s pochvalou: aaach ! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se taky líbí podlah a tu lampu jsme si koupili s mužem před 12 lety,když jsme se brali:-)))Už jsme ji dávno vyměnili ,ale na tu dobu to bylo jedno z lepších světel,které byly k mání.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji! Podlaha má takový úspěch, že půjde i do dalšího pokoje.
    Soňo - závidím, že jste vyměnili lampu koupenou před 12 lety. Já jak jednou něco vyberu-koupím-zabuduju, tak se ze mně stane děsný konzervativec a patrně budu mít každou příšernou poličku a lampičku až do smrti.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. No vydišto! ;-) A to se Ti výběr rodinné rady ze začátku nepozdával :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta výměna podlahy byla v plánu nebo ji řemeslníci tak vyřídili?

    OdpovědětVymazat