neděle 28. června 2009

Žebřík jako věšák nebo němý sluha

Yasnnna na svém blogu Design in white ukazovala krásný byt, ve kterém ji (mně taky a možná i vás) zaujal mimo jiné žebřík sloužící k odkládání oděvů, dek... Já sice nevím, kde podobný žebřík koupit, ale jelikož se mi taky líbí, vylovila jsem ze svého archivu pár fotografií. Všechny jsou z Desire to inspire a ta první patrně pochází z bytu malíře pokojů nebo česače ovoce, kteří sekli s prací. Jinak si takovu zásobu žebříků (nebo spíš posedlost žebříky) neumím vysvětlit... Máte doma nějaký žebřík? A k čemu ho používáte? :-)







4 komentáře:

  1. Počítala jsem z hlavy žebříky, celkem 1 obyčejný dřevěný, 1 dřevěný dvoják, 1 hlíníkový dvoják výsuvný a doma dvoje schůdky. Žebřík je v domě se zahradou nutnost - na střechu nebo do koruny vysoké hrušky je potřeba se nějak dostat.
    Ale jak se tak dívám na žebříky na fotkách a představuju si prach usazující se na každé šprušli... No, nevím ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky máš pěknou sbírku žebříků.:-) A s tím prachem na šprušlích - nooo, u mně by to dopadlo tak, že šprušle by nebyly pod haldou oblečení vidět, takže žádný prach. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. my máme jedny štafle, ale na většinu činností ve výškách se stejně používá universální stolička z Ikea:) kdo by chystal štafle, že jo - ale je pravda, že u hřebene střechy ve výšce 3,5 m jsme ještě nic nedělali, tak třeba ještě přijdou ke slovu
    jinak jsem objevila policový žebřík v ikea s názvem Rexbo

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem psala Yasnnne, ze v Ikea mají policový žebřík, a až teď jsem si přečetla tenhle komentář. Ty žebříky se mi líbí čím dál tím víc. Myslím, že se na chalupě po nějakém podívám. Líbí se mi ta předposlední bílá fotka s barevnýma kbelíkama! Je taková letní

    OdpovědětVymazat