pátek 22. května 2009

Trendy v zařizování interiérů - ze Švédska

Momentálně ujíždím na švédském StyleRoom. Možná se pohybuji v kruhu, ale překvapilo mě, že některé věci se objevují ve spoustě bytů tam prezentovaných. Důkladným studiem tohoto komunitního webu tedy zjišťuji, že momentálně ve Švédsku frčí:

1. černobílá kombinace, obzvlášť je oblíbená verze: tmavá pohovka - tmavá tapeta



2. obrovské lustry a lampy




3. použití více shodných doplňků - o 2 lampách už jsem psala, ale oblíbené jsou i dva-tři shodné květináče a v nich stejné květiny. Trošku mi to připomíná tezi "čím víc pruhů, tím víc Adidas", ale líbí se mi to.





4. gumové koše z Jysku, o kterých psala ChicAda



5. okatý plakát

A našlo by se toho mnohem víc - plastové doplňky od firmy Koziol, nádherné dětské pokoje, použití látek z IKEA na dekoraci zdí, tapety... pokračování někdy příště. :-)

6 komentářů:

  1. Moc se mi líbí tvůj vkus :-) opravdu velmi příjemné a hlavně velmi střídmé a působí to velmi čistě!
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. I když je to ocenění vkusu tvůrců těch interiérů, přesto mám radost. :-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jano! Ten okatý plakát se mi moc líbí a narážím na něj hrozně často na různých stránkách o interiérech, ale nikdy nevím, odkud je a kdo ho vyrábí. Nevíš?

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ado! Nevím, hledala jsem, pořád nevím, budu hledat dál. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ufff... mám to! :-) http://designeclectic.blogspot.com/2009/06/okaty-plakat-olle-eksell.html

    OdpovědětVymazat
  6. Díky! Přemýšlím, že si ho objednám.

    OdpovědětVymazat