sobota 2. května 2009

Inspirujte se na StyleRoom, lepší než Living :-)

StyleRoom (zde švédská verze a tady anglická) je komunitní web pro zájemce o bydlení, interiéry a dekorace. Projekt byl zahájen ve Švédsku v roce 2007 a dnes má v databázi 80 tisíc obrázků, které vložili sami uživatelé. Pokud využíváte diskusní fórum na Livingu, tak toto je něco podobného - jen není prvotním účelem diskuse, ale vkládání a prohlížení fotek z již hotových bytů a domů. Podobný projekt je také v Polsku a možná znáte i další. A u nás je jen Living? Víte o nějakém jiném českém webu tohoto typu? Napište mi, prosím do komentářů, chci si rozšířit obzory. :-) Děkuji.

Na anglickém StyleRoom mě při namátkovém prohlížení zaujal tento byt.





No a na švédském StyleRoom se mohou inspirovat zejména příznivci firmy IKEA. :-)
Mně se hodně líbí tento interiér.





Pokračování tady, taky tady a ještě tady. :-)

3 komentáře:

  1. hhhhh que bellas fotos muy interesante el proyecto me encanto un beso Faby

    OdpovědětVymazat
  2. Jani díky za tip. To zas doma nic neudělám a budu sedět jen u obrázků :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jano,
    opravdu krásné a inspirativní interiéry a to ladění barviček!
    Taky plakáty LOVE jsou úžasné.
    A ta lepicí krajka je super nápad, moc by se mi hodila, mám přetřené papírové krabičky a něco podobného na ně hledám, škoda že to u nás neseženeme:-(.

    OdpovědětVymazat