sobota 16. května 2009

Červená + bílá + černá






S titulkem jsem se tedy hodně krotila. Původní verze byly:
Červená je barva naše! ....zavání komunismem, nepoužitelné
Červená, červená, když jí hladím ramena... ...písnička z roku razdva, vyšlo by najevo, že nejsem nejmladší ...
Červená nejen pro býka ...to mi přišlo tak pitomé, že ani nemám co dodat
Červená, stát! ...A jedém!
Poučení pro příště: před psaním na seriózní blog nepožívat alkoholické nápoje.
Tak raději už jen obrázky a kvizová otázka na konec: odkud je červený interiér z posledního obrázku?

6 komentářů:

  1. To jsem přesně věděla, že zase vyhraješ. Už sis vybrala tu minulou výhru? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně, teď jsem to psala k tomu spotu o zlatých šedesátých. A co vyhrávám dneska ? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhledem k tomu, že minulou výhru jsi investovala velice rozumně, můžeš si nákup ve Čtyřlístku zopakovat. :-) A vzít mi taky jeden tymián. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No to je bezva kombinejš, taky plánuji do kuchyně, ale stěny budou bílé

    OdpovědětVymazat
  5. To schvaluju, vlčí máky by na červené zdi stejně nevynikly.:-)

    OdpovědětVymazat